محصولات, مقالات

زیپ کیپ

زیپ کیپ

 

بسته بندی  جزء لاینفک و همیشه همراه هر محصول تولیدی است. نایلون زیپ کیپ یکی از لوازم پر مصرف بسته بندی است که جهت نگهداری مواد غذایی و اشیا و اقلام مختلف از آن استفاده می شود. این نوع بسته بندی به دلیل آسان مصرف بودن بسیار محبوب بوده و به صورت عمده و تکی در تمامی فروشگاه ها و مغازه ها با قیمتی مناسب و ارزان عرضه می شود.

زیپ کیپ بسته بندی زیپ کیپ

 

یکی از پرمصرف ترین انواع نایلون بسته بندی، نایلون بسته بندی زیپ دار یا همان زیپ کیپ می باشد. این محصول به عنوان یکی از ابزارهای بسته بندی مواد غذایی و انواع کالاهای ریز و درشت کاربرد دارد‏.‏ در قسمت بالای این کیسه ها دو لایه پلاستیکی زیپ مانند تعبیه شده که بر روی هم دیگر قرار می گیرند و با فشار دست جفت می شوند. این زائده زیپ مانند باعث می شود تا بسته بندی زیپ کیپ مثل کیسه فریزر نیازی به گره زدن نداشته و کار کردن با آن بسیار راحت باشد. به همین دلیل این محصول می تواند جایگزین مناسبی برای کیسه فریزرهای معمولی باشد.

 

مزایای استفاده از زیپ کیپ

 

  • دارای قابلیت باز و بسته شدن آسان است
  • قابلیت استفاده مجدد از مواد غذایی که در وعده مصرف نمی شوند را فراهم می کند.
  • وسیله ای مناسب برای بسته بندی و نگهداری اجسام ریز است.
  • .از ورود ھوا به داخل کیسه و نفوذ قارچ و باکتری و رطوبت جلوگیری می کند که در این شرایط مواد غذایی را می توان طولانی تر نگھداری کرد‏.‏
  • .عطر و طعم مواد غذایی معطر مانند زعفران، چای، قهوه، سبزیجات خشک معطر و بسیاری از ادویه جات را حفظ می کند.
  • دارای قیمتی بسیار ارزان نسبت به کارایی می باشد..
انواع پاکت زیپ کیپ

 

به غیر از زیپ کیپ های ساده، نمونه های دیگری از این محصول نیز موجود می باشد که برخی از آن ها عبارتند از

زیپ کیپ ایستاده:

 یکی از انواع پاکت زیپ دار، نمونه ایستاده آن است که در ابعاد مختلف قابل تولید می ‌باشد. ایستایی در قفسه‌ های فروشگاه و نمایش زیبای برند از ویژگی های منحصر به فرد این نوع بسته‌ بندی می‌ باشد.

زیپ کیپ متالایز:

برای تولید زیپ کیپ آلومینیومی یا متالایز از از مواد اولیه OPP لمینت روی CPP یا BOPP استفاده می شود که دارای مقاومت بسیار بالایی است و در مقابل رطوبت و هوا نفوذ ناپذیری کاملی دارد.

زیپ کیپ مشکی:

 زیپ کیپ ترحیم مشکی رنگ به علت شکیل بودن و راحتی توزیع جهت بسته بندی اقلام پذیرایی در مراسمات مذهبی از جمله ختم وعزاداری مورد استفاده قرار می گیرد .ابعاد این پاکت معمولا ۲۲*۳۲ است که درون آن می توان پنج قلم کالا شامل سه نوع میوه، آبمیوه و کیک را به راحتی جا داد.

زیپ کیپ کرافت:

 در تولید زیپ کیپ کرافت، به جای پلاستیک از کاغذ کرافت استفاده می شود. این کالا برای محصولاتی که دارای بو و عطر می باشند بسیار مناسب است.

سایزبندی انواع زیپ کیپ

 

این محصول از سایز بسیار کوچک تا بزرگ را داراست و شما می ‌توانید با توجه به موارد مصرف سایز مورد نظر را انتخاب کنید. برای مثال در صورتی که قصد بسته بندی لوازم ریز مانند دکمه، میخ، پیچ، زیورآلات و… را دارید مدل‌ های کوچک این محصول برای شما مناسب خواهد بود. هم چنین شما می توانید از مدل های بزرگ تر برای نگهداری از مواد غذایی، لباس، کتاب، انواع خوراکی و… استفاده نمایید. به طور معمول زیپ کیپ های نایلونی در جعبه بسته بندی می شوند و شما می توانید با مطالعه اطلاعاتی که روی جعبه نوشته شده در رابطه با سایز آن اطلاعات کاملی را کسب کنید. مجموعه وزین پلاست این محصول را در ۵ سایز مختلف عرضه می کند که شامل سایز ۲۵*۳۵ ، ۲۰*۳۰، ۲۰*۲۵، ۱۸*۲۰ و ۱۸*۱۴ می ‌شوند. در صورتی که به سایز بزرگ تر یا کوچک تر نیاز دارید آن را برای شما تولید خواهیم کرد

.

خرید زیپ کیپ فله

 

با توجه به ویژگی های ایده آل پاکت زیپ دار در بسته بندی اقلام گوناگون، این محصول به سرعت در میان مصرف کنندگان به محبوبیت بالایی رسید و توانست حجم قابل توجهی از فروش در بازار را به خود اختصاص دهد. به همین جهت بر آن شدیم تا این محصول را با حفظ کیفیت با قیمتی مناسب به صورت عمده، عرضه و در اختیار متقاضیان و خریداران عمده قرار دهیم. لذا، فروش نایلون بسته بندی زیپ دار در مجموعه وزین پلاست به صورت عمده امکان پذیر بوده و بسته به نوع نیاز متقاضیان و خریداران به صورت فله ای یا کیلویی عرضه و به فروش می رسد. قیمت این محصول در این مجموعه نسبت به قیمت های موجود در بازار بسیار کمتر می باشد و نزدیک به قیمت کارخانه ارزش گذاری و ارائه می شود. برای سفارش زیپ کیپ به صورت عمده می توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید و در رابطه با قیمت و نحوه ارسال انواع زیپ کیپ اطلاعات دقیق تری دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *