محصولات, مقالات

فویل الومینیوم

فویل آلومینیوم چیست؟

در حال حاضر استفاده از ظروف فویل آلومینیومی و بسته بندی مواد غذایی خانگی در داخل و خارج از کشور بسیار متداول می باشد.

اما به دلیل عادات مصرفی، مفاهیم مصرف، آگاهی و دلایل دیگر، زمینه های مصرف و سطوح مختلف کشورها و مناطق مختلف تفاوت های زیادی دارند و هنوز هم پتانسیل بسیار خوبی برای توسعه برنامه های کاربردی وجود دارد. ضروری است که با یک صدا در سطح جهان صحبت کنید، تجربه و پرونده های موفق را گسترش دهید، و از برنامه های آن دفاع و تبلیغ کنید.

.فویل الومینیوم

 

 

نمونه های توسعه بازار و کاربردهای شرکتهای مرتبط همچنین نشان می دهد که ظرف فست فود فویل آلومینیومی برای شرایط ملی چین مناسب است و می تواند وارد صنایع غذایی غذای آماده، توزیع و بسته بندی قبل و همچنین مصارف خانوادگی شود و می تواند جایگزین پلاستیک و جعبه های مواد غذایی کاغذی در مقادیر زیاد باشد.

فویل الومینیوم

 

می توان گفت که استفاده گسترده از سینی و ظروف مواد غذایی فویل آلومینیوم یک انتخاب مهم برای ترویج مصرف سبز، محافظت از ایمنی مواد غذایی، صرفه جویی در مواد غذایی است.

در مواد اولیه این نوع فویل ها ماده سمی وجود ندارد.

فویل آلومینیوم از آلیاژ آلومینیوم اصلی ساخته شده پس از فرآیند نورد، خود بدون فلز سنگین و سایر مواد مضر است. در فرآیند تولید فویل آلومینیوم، فرآیند ضدعفونی با دمای بالا اتخاذ می شود، به طوری که فویل آلومینیومی می تواند در تماس ایمن با مواد غذایی باشد، که باعث رشد باکتری ها نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *