محصولات

دستگاه تولید کیسه فریزر

 

دستگاه تولید کیسه فریزر

 

کیسه های فریزر یکی از پرمصرف ترین محصولات در حوزه صنعت پلاستیک برای نگهداری مواد غذایی و …  بشمار می آید که در حال حاضر به دو صورت بسته بندی ساده و رولی در بازار بفروش می رسد. برای راه اندازی خط تولید کیسه فریزر ماشین آلات ذیل مورد نیاز می باشد.

۱-دستگاه تولید کیسه فریزر (عرض ۵۰ -۷۰)

۲ – دستگاه دوخت و برش (فریزر ساده )

۳- دستگاه دوخت و پرفراژ (فریزر رولی)

۴- پمپ باد

۵-دستگاه میکسر مواد اولیه

۶- دستگاه کندر

*نکته قابل توجه در تولید کیسه فریزر ظرفیت تولید می باشد که بین ۱۲ تا ۱۸ کیلو در ساعت متغییر می باشد و با توجه به این ظرفیت، از دستگاه های تولید کیسه فریزر با عرض پایینتر ولی تعداد بیشتر استفاده می کنند تا به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

نحوه تولید:

برای تولید کیسه فریزر در ابتدا مواد اولیه فرمولاسیون می گردد و به مقدار مشخص وارد دستگاه میکسر می شود که وظیفه اختلاط مواد اولیه را دارد. پس از مخلوط شدن مواد، بصورت دستی یا بوسیله موادکش وارد قیف دستگاه تولید شده و پس از ذوب شدن درون سیلندر و جلو رانده شدن بوسیله ماردون به صورت یک حباب از محفظه قالب خارج می گردد و به سمت بالا و برج دستگاه در ارتفاع حدود ۴ متر حرکت میکند تا خنک شده و مجددا برای جمع شدن به صورت یک طاقه به پایین هدایت گردد.

از آنجایی که کیسه های فریزر به صورت رولی یا ساده  تولید می شود بعد از مرحله تولید طاقه وارد دستگاه دوخت و برش یا دوخت و پرفراژ می گردد و بر اساس نوع سفارش در هریک از دستگاه های دوخت صورت می گیرد .بعد از این مرحله درب لفاف ها دوخت یا بصورت شرینک اماده بسته بندی در کارتن می باشد .

قابل ذکر است که دستگاه کندر وظیفه بازگرداندن ضایعات حاصله از تولید شامل سر دسته ها را برعهده دارد تا بتوان مجددا از آن استفاده نمود و پمپ باد نیز باد مورد نیاز دستگاه تولید را تامین می نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *