مقالات

مواد اولیه پلاستیک فریزری

دسته ای از پلیمرها با ساختار پلی آمیدی نایلون گفته می شود. از نایلون ها در ساخت فیلم های shrink و بسته بندی کیسه های تبلیغاتی و نایلون های عریض استفاده می شود. به اصطلاح، به پلیمرها با ساختار پلی آمیدی نایلون گفته می شود. برای تولید نایلون و کیسه فریزر باید از مواد اولیه نو استفاده کنید، درمقابل، کیسه های زباله را می توان با مواد دست دوم تولید کرد.

ترکیب کیسه فریزر

این محصول دارای دو نوع متخلف ضخیم و نازک بوده که هر کدام از آنها دارای فرمول ‎این ها دارای فرمول خاص خود هستند. ابتدا به بررسی ترکیبات کیسه فریزر نازک و سپس کیسه فریزر ضخیم خواهیم پرداخت
ترکیب مواد اولیه کیسه فریزر:
۱۸واحد اف۷۰۰۰ مهر
۱۸ واحد بی ال۳ (به ترتیب کیفیت، جم، باختر، مارون)
۱ واحد ۲۰۹ ال ال دی امیرکبیر
۱ واحد ۰۰۷۵، ۰۲۰ یا ۱۹۰
بدون شفاف کننده و هر مواد افزودنی دیگر
ترکیب مواد کیسه فریزر ضخیم
۱۵واحد اف۷۰۰۰ مهر
۱۵ واحد ایکس۵ (به ترتیب کیفیت، جم، باختر، مارون)
۲ واحد ۲۰۹ ال ال دی امیرکبیر
۱ واحد ۰۰۷۵، ۰۲۰ یا ۱۹۰
۰.۰۱% شفاف کننده

عوامل مرغوبیت کیسه فریزر

یکی از این عوامل را می توان شفافیت رنگ نام برد. کیسه فریزر هایی که شفافیت بیشتری دارند از مواد درجه اول تهیه شده اند و کیسه فریزر های رنگی( آبی،قرمز، سبز، زرد) از مواد بازیافتی تولید و ساخته شده اند و برای نگه داری مواد غذایی مناسب نیستند.
می توان به اندازه استاندارد اشاره کرد که از دیگر عوامل مرغوبیت کیسه فریزر است.
اندازه استاندارد باعث می شود تا مواد غذایی و دیگر محصولاتی که داخل کیسه فریزر قرار می گیرند، خیلی فشرده و یا خیلی با فاصله کنار هم قرار نگیرند و با فاصله مناسب کنار هم باشند
انواع و سایز های تولیدی نایلون فریزر
کیسه فریزر ساده ۲۵*۳۵
کیسه فریزر ساده ۲۲*۳۲
کیسه فریزر ساده ۲۰*۳۰
کیسه فریزر چسبی ۲۵*۳۵
کیسه فریزر رولی ۲۵*۲۵

پلاستیک فریزر

۱-دستگاه تولید کیسه فریزر
عرض ۵۰ -۷۰)
۲ – دستگاه دوخت و برش (فریزر ساده )
۳- دستگاه دوخت و پرفراژ (فریزر رولی)
۷- پمپ باد
۸-دستگاه میکسر مواد اولیه
۹- دستگاه کندر
نکته قابل توجه در تولید کیسه فریزر ظرفیت تولید می باشد که بین ۱۲ تا ۱۸ کیلو در ساعت متغییر می باشد و با توجه به این ظرفیت، از دستگاه های تولید کیسه فریزر با عرض پایینتر ولی تعداد بیشتر استفاده می کنند تا به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

نحوه تولید:

برای تولید کیسه فریزر در ابتدا مواد اولیه فرمولاسیون می گردد و به مقدار مشخص وارد دستگاه میکسر می شود که وظیفه اختلاط مواد اولیه را دارد. پس از مخلوط شدن مواد، بصورت دستی یا بوسیله موادکش وارد قیف دستگاه تولید شده و پس از ذوب شدن درون سیلندر و جلو رانده شدن بوسیله ماردون به صورت یک حباب از محفظه قالب خارج می گردد و به سمت بالا و برج دستگاه در ارتفاع حدود ۴ متر حرکت میکند تا خنک شده و مجددا برای جمع شدن به صورت یک طاقه به پایین هدایت گردد.
از آنجایی که کیسه های فریزر به صورت رولی یا ساده تولید می شود بعد از مرحله تولید طاقه وارد دستگاه دوخت و برش یا دوخت و پرفراژ می گردد و بر اساس نوع سفارش در هریک از دستگاه های دوخت صورت می گیرد .بعد از این مرحله درب لفاف ها دوخت یا بصورت شرینک اماده بسته بندی در کارتن می باشد .
قابل ذکر است که دستگاه کندر وظیفه بازگرداندن ضایعات حاصله از تولید شامل سر دسته ها را برعهده دارد تا بتوان مجددا از آن استفاده نمود و پمپ باد نیز باد مورد نیاز دستگاه تولید را تامین می نماید.

 

جهت سفارش عمده محصولات با تماس میگیرید. ۰۹۱۲۴۲۳۶۴۹۳

کیسه فریزر ساده

این کیسه فریزرها از ساده ترین مواد برای ساخت خود بهره برده اند و با توجه به نازک بودن برای بسته بندی در یخچال و فریزر مورد ااز آنجا که بیشترین مصرف کیسه‌فریزرها، مصارف خانگی است این محصولات باید این قابلیت را داشته باشند که از طرفی در دمای پایین و مدت زمان طولانی مواد غذایی را در خود نگه دارند و از طرف دیگر در برابر انجماد بافتشان تحلیل نرودستفاده قرار میگیرد

 

مقاله زیر را هم برای اطلاعات بیشتر می توانید بخوانید:

تفاوت سلفون و نایلون چیست؟

کیسه فریزر رولی و فله ای

این نوع از کیسه فریزرها به شکل یک رول استوانه ای بوده و به صورت متراکم به دور خود پیچیده شده اند. در یک بسته، تعداد بسیار زیادی از آن ها وجود دارد و از این رو به آن ها کیسه های فله ای گفته می شود. همچنین خاصیت رولی بودن باعث می شود استفاده پی در پی و سریع از آن ها آسان باشد. این نوع کیسه فریزرها دارای بالاترین درصد سهولت استفاده است ..
کیسه فریزر چسبی
در نوع چسبی همه فریزر ها از انتها به چسبیده هستند و در پشت بسته چسبی تعبیه شده که میتوان آنرا به درب کابینت، یخچال یا هرجا که مناسب باشد چسباند.
کیسه فریزر چسبی نیز از دیگر انواع کیسه فریزر است که می‌توان پس از خارج کردن دسته کیسه از پوشش پلاستیکی آن را روی سطحی هموار چسباند و به صورت برگه‌ای از آن استفاده کرد.
بسته‌بندی این نوع کیسه فریزر از یک طرف به یکدیگر متصل بوده و دارای پرفراژ هستند که به آسانی می‌توانید آن‌ها را از یکدیگر جدا کنید
همچنین این کیسه فریزرها در بین افراد به نام کیسه‌های تقویمی نیز شناخته می‌شود که مانند برگه‌های تقویم دیواری می‌توان آن‌ها را از یکدیگر جدا کرد
طراحی جذاب این کیسه فریزرها، نقطه تمایز آن‌ها در مقابل کیسه فریزرهای آسان مصرف است. از جمله مواد استفاده شده برای تولید انواع کیسه فریزر و کیسه زباله می‌توان به پلی‌اتیلن اشاره کرد که سبب ایجاد استحکام کششی بیشتری در محصول می‌شود. قابلیت ویژه‌ای که این گروه از محصولات لیام پلاست را برای نگهداری آسان حجم‌های مختلفی از مواد غذایی بهینه کرده است. همچنین طراحی محصولات به صورت چسبی نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است.
شرکت لیام پلاست ازجمله شرکت‌های تولیدکننده محصولات و فرآورده‌های پلاستیکی است و برای کمک به انتخاب محصول مناسب و مورد استفاده مشتریان، اطلاعات جامعی در مورد محصولاتش از جمله کیسه فریزر – کیسه زباله – سفره یکبار مصرف و محافظ غذا .

 

عوامل تعیین قیمت فروش عمده کیسه فریزر

۱-سایز کیسه فریزر
۲-تعداد در بسته بندی کیسه فریزر
۳-کیفیت کیسه فریزر
۴-حجم خرید کیسه فریزر
کیسه فریزر رولی
از دیگر انواع کیسه فریزر می‌توان به شکل رولی آن اشاره کرد. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کیسه فریزرهای اقتصادی (با بسته‌بندی پلاستیکی و لفافه) درآوردن یک کیسه بدون به هم ریختگی دیگر کیسه‌ها است.
معمولاً در چنین مواقعی به دلیل چیدمان متراکم به جای یک کیسه تعداد زیادی از آن‌ها با هم از درون بسته بیرون می‌آیند.
از همین جهت نگه‌داری مابقی کیسه‌های بیرون آمده و جلوگیری از آلوده شدن آن‌ها دردسرهایی را به همراه دارد. در مقابل کیسه فریزر رولی به دلیل نوع بسته‌بندی رول شده خود استفاده راحتی را به همراه دارند
انواع کیسه فریزر رولی به دو صورت ساده و جعبه‌ای دسته‌بندی می‌شوند که هر دو نوع این محصولات می‌توانند به سادگی نیاز روزانه شما را برطرف کنند

کیسه فریزر رولی پرفراژدار

یکی از پر اهمیت ترین موارد در تولید نایلون فریزر رولی پرفراژ آن است که دلیل اصلی برای کاربرد راحت این است ، پرفراژ باعث جداسازی راحت نایلون برای استفاده است
نواع کیسه فریزر رولی
رولی ساده:
این نوع از کیسه را عموماً درون لفافه‌ای پلاستیکی قرار می‌دهند. اما بسیاری از محصولاتی از این دست دارای پرفراژ بوده و به راحتی از رول اصلی می‌توانید یک کیسه را جدا کرده و از آن استفاده کنید

 

.رولی جعبه‌ای:

در برخی محصولات رولی، کیسه فریز درون جعبه‌ای مقوایی قرار گرفته و دیگر نگران کثیف شدن و آلودگی باقی مانده کیسه‌ها نخواهید بود. این نوع کیسه فریزر به دلیل نوع تکنولوژی به کار رفته در آن‌ها طبیعتاً کمی گران‌تر خواهند بود که این افزایش قیمت با توجه به راحتی استفاده از آن‌ها معقول است.
انواع کیسه فریزر رولی به دو صورت ساده و جعبه‌ای دسته‌بندی می‌شوند که هر دو نوع این محصولات می‌توانند به سادگی نیاز روزانه شما را برطرف کنند.

 

کیسه فریزر فله

وجه تمایز:
صنایع پلاستیک لیام با تجربه اولین تولید کننده کیسه فریزر و یکی از بزرگترین و بنام ترین تولید کنندگان و صادرکنندگان کیسه فریزر در ایران میباشد .
ظرفیت تولید کیسه فریزر در صنایع پلاستیک لیام ماهانه حدود ۱۲۰ تن و روزانه حدود ۳ تن میباشد .
تخصص و تجربه کافی در تولید انواع کیسه فریزر در سایزها و ضخامتهای گوناگون از نکات بارز و برجسته و وجه تمایز صنایع پلاستیک لیام میباشد
-تولید شده با مرغوبترین مواد اولیه(عدم استفاده از گرانول و ضایعات )
-تولید و دوخت با دستگاههای مدرن و تخصصی تولید و دوخت کیسه فریزر
-دوخت وکشش مناسب (تضمین کیفی )
-کنترل کیفی محصول در تمام مراحل تولید ، دوخت و بسته بندی
کیسه فریزر یکی از محصولات پلاستیکی است که امروزه استفاده بالایی در کارها و شرایط مختلف دارد و می توان آن را در بسته بندی های متنوع خریداری کرد. عرضه کیسه فریزر کیلویی یکی دیگر از شکلهای فروش این محصول در بازار است که توسط نمایندگی های فروش اصلی یا شرکت های تولید کننده عرضه می شوند تا کسانی که مصرف بالایی در این محصول دارند یا می خواهند کیسه فریزر را با بسته بندی و برند خود عرضه کنند، بتوانند به راحتی به محصول کیسه فریزر دسترسی داشته باشند.
مراکز و افرادی که مصرف بالایی در کیسه های فریزر دارند معمولا سعی می کنند که راهکاری را پیاده کنند تا بتوانند هم از لحاظ هزینه و هم تهیه این محصول بهترین و راحت ترین روش باشد که خرید انواع کیسه فریزر کیلویی یکی از انتخاب های خوب برای این افراد می باشد.
کیسه فریزر یک کیلویی یا در وزن های بیشتر باعث می شود تا مخاطب در خرید خود حجم بالایی از محصول را با قیمت مناسب تری تهیه کند

خرید عمده کیسه فریزر

خرید عمده کیسه فریزر از نظر هزینه باربری و قیمت خرید و فروش عمده کیسه فریزر بسیار مقرون به صرفه تر میباشد. چرا که وقتی مشتری خریدهای خود را به صور عمده انجام میدهد هم میتواند تخفیفات بیشتری را از شرکت تولیدی بگیرد و هم در زمان ارسال بار از طریق باربری هزینه ای که بابت حمل و نقل بار میپردازد مقدار کمتری باشد.
شایان ذکر است که شرکت های باربری مختلف از نظر هزینه حمل بار با هم تفاوت دارند.

قیمت کیسه فریزر

متاثر از عوامل مختلفی است که در زیر اشاره شده
نوع و کیفیت پایه مواد اولیه
جنس مواد بادی
مرغوبیت نایلکس بکاررفته
تکنولوژی دستگاه تولید
سرعت و کیفیت دستگاه دوخت
نحوه بسته بندی
ابعاد و مشخصات
مشخصات محصول:
-سایز: ۲۵*۱۸
۱۵۰۰ برگ ۱ کیلو
۱۶۰۰ برگ ۱ کیلو
۱۷۰۰ برگ ۱ کیلو
۱۸۰۰ برگ ۱ کیلو
۱۹۰۰برگ ۱ کیلو
-سایز : ۳۰*۲۰
۱۵۰۰ برگ ۱ کیلو
۱۶۰۰ برگ ۱ کیلو
۱۷۰۰ برگ ۱ کیلو
۱۸۰۰ برگ ۱ کیلو
۱۹۰۰ برگ ۱ کیلو
-سایز: ۳۲*۲۲
۱۵۰۰ برگ ۱ کیلو
۱۶۰۰ برگ ۱ کیلو
۱۷۰۰ برگ ۱ کیلو
۱۸۰۰ برگ ۱ کیلو

-سایز: ۳۴*۲۴
۱۰۰۰ برگ ۱ کیلو
۱۱۰۰ برگ ۱ کیلو
۱۲۰۰ برگ ۱ کیلو
-سایز: ۳۵*۲۵
۵۰۰ برگ ۱ کیلو
۱۰۰۰ برگ ۱ کیلو
۱۱۰۰ برگ ۱ کیلو
۱۲۰۰ برگ ۱ کیلو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *